אני בישראל היום
התחתנתם, הקמתם בית, קפצתם למים
ובניתם משפחה ביחד. כל הכבוד.אבל עכשיו הגיע הזמן להסתכל על האמת בעיניים. בחיים האמיתיים, מי שמחזיק מעמד לאורך שנים זו לא הזוגיות שהתחילה עם האהבה הכי גדולה, אלא הזוגיות שבה שני בני הזוג יודעים לתקשר ולייצר אינטימיות ברמה הגבוהה ביותר.הבעיה של 99% מהזוגות בישראל, היא שהם הפכו להיות שקופים אחד ליד השני, ואף אחד כבר לא באמת רואה את הקיום של השני. הם חיים תחת אותו גג, מנהלים את הבית, את הילדים, את הלוגיסטיקה, אבל בסוף היום, השבוע או החודש – אין ביניהם שום קירבה אמיתית, שום תשוקה, רק שקט מנותק.הבעיה הנוספת של 99% מהזוגות, היא שגם כשכבר נוצרת שיחה, היא מתעסקת רק בטקטיקה ובוויכוחים על " מי עשה מה ". הוא מרגיש שרק באים אליו בטענות, היא מרגישה בודדה ומתוסכלת, ובמקום לדבר – הם מתבצרים, מתרחקים ואומרים לעצמם " ככה זה כנראה אצל כולם ".הבעיה השלישית של בני זוג, היא שהם תקועים באותו לופ כבר שנים, ולא יודעים איך להחזיר את הביחד שלהם.
הם לא יודעים איך להגדיל את מרחב הבטיחות ביניהם, איך לנהל את המשברים נכון, ואיך לייצר חיבור אמיתי, עמוק ומחבק. מה שמשאיר אותם עם תחושת בדידות מטורפת – דווקא בתוך הקשר שלהם.
